Oddgeir Eriksen Startet 14.Juli.2020 Link til dette innlegget Startet 14.Juli.2020 Hvilken lader skal jeg kjøpe til båten min? Har en Ladac 1204,som er gåen!!! Står i en Tresfjord 29. Kommentar fra moderator: Tittel redigert, var "Lader". Alle må vennligst lese reglene for titler før man poster. Utdrag: Av hensyn til brukervennligheten er det viktig at titlene beskriver emnet på en best mulig måte, den kan inneholde inntil 100 tegn. Skriv tittelen slik du ville formulert deg om du henvendte deg muntlig til en båtkyndig bekjent. Om det er relevant skal emnetittelen inneholde både produktnavn og beskrivelse av hva saken gjelder. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 14.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2020 Vel, nå er ikke Ladac 1204 noen lader, men en regulator for dynamoen. Hva er det du skal ha, lader eller regulator? Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Martine29 Svart 14.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2020 Ikke bry deg om skippern på Trudelutt. Han har nettopp avslutta båttur og sett i karantene, og tråden blir snart stengt uansett jfr forumreglene Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 14.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2020 Hei? Skrev jeg noe feil? Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Roger jo Svart 14.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2020 (redigert) TC-TO erstatter Ladac 1204 og 2404 laderegulatorer som ikke produseres lenger. Denne monteres som erstatning for disse uten ytterligere modifikasjoner av dynamoen(e). Har du to motorer trenger du bare en TC-TO. https://www.maritim.no/java-sea-laderegulator-tc-to Produktenes lagerbeholdning oppdateres en gang i døgnet. Vi tar forbehold om avvik, spesielt ved lav beholdning. Ved spørsmål ta kontakt med din lokale butikk. Butikk Plassering Beholding Informasjon Arendal / Nettbutikk Ikke på lager Mandag - fredag 08:00 - 18:00 * Lørdag 09:00 - 14:00 Fredrikstad Rolvsøy 2 Ikke på lager Mandag - fredag 09:00 - 17:00 * Lørdag 10:00 - 15:00 Oslo Slependen Hylle 12B Ikke på lager Mandag - fredag 09:00 - 19:00 * Lørdag 09:00 - 17:00 Stavanger 27A 1 Stk Mandag - fredag 09:00 - 19:00 * Lørdag 09:00 - 15:00 Redigert 14.Juli.2020 av Roger jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.