seahunger Startet 15.Juli.2020 Link til dette innlegget Startet 15.Juli.2020 Pris for båt good morning I will like to know if you can transport a sailing boat from Harstad to Trondheim in Norway. If it is possible can you send me cost of the transfer . The boat it’s 10 meter long x 3 meter large with a weight of 8000 kg Thank you very much . My Best regards . Peter civiltà Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 15.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2020 Ulvan rederi: https://www.ulvan-rederi.no/vare-tjenester/lystbat/bater Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
enslagsgjest Svart 15.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2020 There are also several on this forum who "specializes" in transport of boats on their own keel. They don't do it commercially but have often transported boats for friends. Some that have done it, from the top of my head, are: @sap_2000 @Bjørn Løvjomås @Solbris II @LALUNA II Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
LALUNA II Svart 15.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2020 (redigert) I am not take sailboats ;-) Only Powerboats up to 50feet Redigert 15.Juli.2020 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 15.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2020 Sorry im still not a sailboat captain. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
pero Svart 15.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2020 What brand and state is the boat? It could be a challenge worth to concider on keel. Not easy to give an estimation without some info about the boat, sails, rig, engine etc. If you look for an option to transport it on another ship, then it is already another question. Sitér dette innlegget Link to post
seilfred Svart 15.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2020 10m long, 3 m wide and 8tons sounds like a pretty sturdy boat. If engine and rig/sails are good, it must be easier on the water, no? more info on the boat would be helpful. Sitér dette innlegget Jeg vet ikke hvorfor min båt lekker, men en dag kommer jeg til bunns i problemet! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.