Ask Startet 15.Juli.2020 Link til dette innlegget Startet 15.Juli.2020 Hei Me tenkjer å kjøpa ein alu reservepropell til ein Mercury 60 hk, 2012 modell, totakt. Kor får ein kjøpt ein rimeleg propell, og utan for lang leveringstid? Eg er takksam for svar. Ask Sitér dette innlegget Link to post
alfaalfa Svart 15.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2020 Ravngarage.no og Telmo.no har slikt og leverer etter min erfaring meget raskt. Og gode priser... Men lav kurs på NOK er litt ugreit for tiden... Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 15.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2020 Har bra erfaring med Ravns Garage som allerede er nevnt. Husk å få med servicedeler når du først skal ha en frakt (inkludert termostaten hvis du kjører i saltvann og ikke har skiftet den ennå) Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 19.Juli.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2020 Hei Takk for svar. AS Båtbua var både hyggelege, rimelege og raske. 950 kr for ein propell synest eg er ok. Gutane fiskar leppefisk, og eg tinga tre propellar. Ask Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 19.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2020 høres ut som at propell er litt forbruksvare der i gården? Synd ikke disse er å få tak i lenger - burde være litt mindre utsatt for skader og tauverk..? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.