DrTrulz Startet 15.Juli.2020 Del på Facebook Startet 15.Juli.2020 Hei, Vurderer å kjøpe en T8 evt Uttern D77, som skal brukes til dagsturer og en og annen overnatting for fire personer (2 voksne + 2 barn). Kommer og til å bli brukt til sporadisk apparatdykking. Lurer derfor på om det går an enkelt å fjerne akterbordet på T8? Antar det skal la seg enkelt gjøre på D77'en (kan gjerne bekreftes av noen som har en slik?). Ellers god båtsommer folkens! :) Sitér dette innlegget Link to post
Sørlandet2 Svart 15.Juli.2020 Del på Facebook Svart 15.Juli.2020 På D77, så kan bordet fjernes med 6-8 skruer på foten av bordet. Det kreves ikke verktøy for å fjerne disse skruene. Sitér dette innlegget Link to post
DrTrulz Svart 18.Juli.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Juli.2020 Takk for raskt svar Sørlandet2! :) Sitér dette innlegget Link to post
Sørlandet2 Svart 18.Juli.2020 Del på Facebook Svart 18.Juli.2020 Når jeg kjøpte båten tenkte jeg at jeg kom til å fjerne bordet ofte, har gjort det en gang.. Til båten følger det med et trekk til bordet. Hvis jeg skal stå på vannski, eller kjøre søppel, så tar jeg på trekket, fjerner puter i salongen. Da har jeg plass til vannski og annet under bordet (kanskje plass til dykkerflasker å) samt en stor åpen flate over bordet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.