octagon Startet 16.Juli.2020 Del på Facebook Startet 16.Juli.2020 Hei, jeg tenker på å kjøpe en ca 30-35 fots sjark med forhåpentligvis fartøy instruks i løpet av noen måneder for å starte med fiske igjen. Jeg var aktiv yrkesfisker i min ungdom noen år men reiste ut på offshore etterhvert. Nå lurer jeg på hvor mye kan man greie å fiske i tillegg til den torskekvota som er i åpen gruppe 2, er det noen som kan hjelpe meg her ? Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 16.Juli.2020 Del på Facebook Svart 16.Juli.2020 Det spørs jo hvor mye du satser. Teoretisk sett så er det jo fritt fiske på hyse og sei, så du kan jo fiske det du vil av det. Så har du jo mulighet å fiske noen tonn med blåkveite som er meget lukrativt. Sitér dette innlegget Link to post
octagon Svart 16.Juli.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Juli.2020 Hei, ja det har jeg fått med meg. Tenker det at det blir fisket på hyse og sei som det må satses på for å få dette regnestykket til å gå opp. Ser jo at flere fisker fine fangster sei på juksa så det er jo ei mulighet også bør det vel være line etter hyse/blåkveite. Hvordan er sesongen for seifiske, er det hele året at man kan fiske på den ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.