Jump to content

Edit History

sunnmøre

sunnmøre

La til spørjeteikn i slutten av siste setninga.

Ingenting varer evig. Min Brenderup båttilhenger er berre 22 år, men ser ut til å allereie trenge litt vedlikehald. Hjula var fullstendig ferdige, så eg tok av det eine i dag for å finne måla på det. Oppdaga då at hjulnavet er ganske tregt å snurre rundt. Litt hakkete og tidvis litt motstand, men ikkje verre enn at det går heilt fint å dreie det med handmakt. Hengeren går ca 20 km kvart år. Bør eg skifte lager, eller skal eg lene meg tilbake å vente nokre år til? Har googla, men finn lite info om hjullager og Brenderup 502v. Nokon som har nokon tankar ut frå biletet? Korleis skal eg eventuelt jobbe meg innover mot lageret?

1C9D5DB9-68FA-46C1-8967-ED52C530E471.jpeg

sunnmøre

sunnmøre

La til spørjeteikn i slutten av siste setninga.

Ingenting varer evig. Min Brenderup båttilhenger er berre 22 år, men ser ut til å allereie trenge litt vedlikehald. Hjula var fullstendig ferdige, så eg tok av det eine i dag for å finne måla på det. Oppdaga då at hjulnavet er ganske tregt å snurre rundt. Litt hakkete og tidvis litt motstand, men ikkje verre enn at det går heilt fint å dreie det med handmakt. Hengeren går ca 20 km kvart år. Bør eg skifte lager, eller skal eg lene meg tilbake å vente nokre år til? Har googla, men finn lite info om hjullager og Brenderup 502v. Nokon som har nokon tankar ut frå biletet? Korleis skal eg eventuelt jobbe meg noverande mot lageret?

sunnmøre

sunnmøre

Ingenting varer evig. Min Brenderup båttilhenger er berre 22 år, men ser ut til å allereie trenge litt vedlikehald. Hjula var fullstendig ferdige, så eg tok av det eine i dag for å finne måla på det. Oppdaga då at hjulnavet er ganske tregt å snurre rundt. Litt hakkete og tidvis litt motstand, men ikkje verre enn at det går heilt fint å dreie det med handmakt. Hengeren går ca 20 km kvart år. Bør eg skifte lager, eller skal eg lene meg tilbake å vente nokre år til? Har googla, men finn lite info om hjullager og Brenderup 502v. Nokon som har nokon tankar ut frå biletet? Korleis skal eg eventuelt jobbe meg noverande mot lageret.

sunnmøre

sunnmøre

Ingenting varer evig. Min Brenderup båttilhenger er berre 22 år, men ser ut til å allereie trenge litt vedlikehald. Hjula var fullstendig ferdige, så eg tok av det eine i dag for å finne måla på det. Oppdaga då at hjulnavet er ganske tregt å snurre rundt. Litt hakkete og tidvis litt motstand, men ikkje verre enn at det går heilt fint å dreie det med handmakt. Hengeren går ca 20 km kvart år. Bør eg skifte lager, eller skal eg lene meg tilbake å vente nokre år til? Har googla, men finn lite info om hjullager og Brenderup 502v. Nokon som har nokon tankar ut frå biletet? 

• Create New...