DIYglenn Startet 17.Juli.2020 Link til dette innlegget Startet 17.Juli.2020 Hei! Båten er nå på land og har fått spylt av en god del bunnsmøring, men ser det nå blir skrapejobb videre. Primeren ser ut til å være original (2005) men ser grei ut. Ingen blemmer e.l på skroget. Primeren har løsnet noen steder, kanskje for lite feste på gelcoat og tålte ikke 200 bar og rotodyse. Jeg tenkte nå å flikke hvor det mangler primer. Hvilken primer er best til dette? Sitér dette innlegget Link to post
DIYglenn Svart 7.August.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.August.2020 (redigert) Jeg endte med å slipe ned hele båten til gelcoat og legge tre tynne strøk antipest. Gikk med 2.5L per strøk på 30 fots båt (mye mindre enn de forespeilte 6L) men jeg brukte en veldig fin rulle. La bunnstoff med bunnstoff-rulle, da det ellers ble for lite dekning. Redigert 7.August.2020 av nordemoniac (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 7.August.2020 Link til dette innlegget Svart 7.August.2020 Takk for oppdatering. Hva slipte du med? Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.