Jump to content

Edit History

pipe

pipe

Bitteliten skrev for 3 timer siden:

Lurer litt på et sånt sett. Vet bare ikke hva jeg skal med alle de andre kontaktene..

#kjektåha?

Den kontakten heter Deutsch kontakt/DT kontakt så du kan google det.
De er vanntette så utmerket valg til å bruke på båt
Mekonomen har disse i sitt sortiment løse men hjemmesiden deres er jo ikke noe særlig til annet enn å finne bildeler.

pipe

pipe

Lurer litt på et sånt sett. Vet bare ikke hva jeg skal med alle de andre kontaktene..

#kjektåha?

Den kontakten heter Deutsch kontakt så du kan google det.
Disse er vanlige på ledbar til bil så om de ikke er vanntette er de godt fuktskjermet.
Mekonomen har disse i sitt sortiment løse men hjemmesiden deres er jo ikke noe særlig til annet enn å finne bildeler.

pipe

pipe

#kjektåha?

Disse er vanlige på ledbar til bil så om de ikke er vanntette er de fuktskjermet.

pipe

pipe

Bitteliten skrev for 2 timer siden:

#kjektåha?

Disse er vanlige på ledbar til bil så om de ikke er vanntette er de fuktskjermet.
Mekonomen har disse i sitt sortiment løse(har kjøpt de i Tønsberg) men hjemmesiden deres er jo ikke noe særlig annet enn å finne bildeler.

• Create New...