Jump to content

Edit History

Amatøren71

Amatøren71

Hei.

Jeg har har kjøpt en båt der selger har tatt ut defekt starter. Jeg har skiftet starter å påmontert batteriet igjen, men jeg får ikke liv i hverken instrumenter/tenning. Ifølge selger har ikke hans mekaniker gjort noe annet enn å ta av polene på batteriet før starter ble demontert. Jeg lurer derimot på om han kan ha tatt ut batteriet å deretter satt det inn igjen feil vei, slik at pluss og minus er byttet om. Ifølge selger virket alle instrumenter før. Er det mulig å gjøre det slik at alt bare er dødt, og uten at noen skader oppstår? Noen som har synspunkter på det?

Amatøren71

Amatøren71

Hei.

Jeg har har kjøpt en båt der selger har tatt ut defekt starter. Jeg har skiftey starter å påmontert batteriet igjen, men jeg får ikke liv i hverken instrumenter/tenning. Ifølge selger har ikke hans mekaniker gjort noe annet enn å ta av polene på batteriet. Jeg lurer derimot på om han kan ha tatt ut batteriet å deretter satt det inn igjen feil vei, slik at pluss og minus er byttet om. Ifølge selger virket alle instrumenter før. Er det mulig å gjøre det slik at alt bare er dødt, og uten at noen skader oppstår? Noen som har synspunkter på det?

• Create New...