VegJoh
R.O skrev 57 minutter siden:
Jeg har så langt kommet godt overens med Østfoldinger, det var ment som en fleip, men ser du utelot smileyen når du kopierte sitatet.
Var ikke tilsiktet å klippe bort smily, og jeg kunne helt sikkert ha lagt til til smily bak mitt innlegg også, men jeg tenker at du også helt fint kunne ha postet ditt første innlegg i denne tråden uten det lille tilstikket, når du først gjorde det, så er du sikkert moden nok til å tåle et tilsvar også.
Kysten fra Engelsviken syd av Moss og til Herføl på Hvaler, tilbyr sammen med Vestfoldsiden det av skjærgård som er verdt å besøke på en dagstur for oss som er bosatt på sørøstlandet. Selv har jeg vokst opp både over og under vann i Onsøy og Hvaler skjærgården og er utrolig takknemlig for det.
Fredrikstad har fått en veldig fin gjestehavn i nærheten av den nye broen over til Kråkerøy som er både rolig og sentral. Fredrikstad er nylig kåret til en av Norges mest attraktive byer. Den nye bryggepromenaden er vel verdt ett besøk.
https://www.nrk.no/osloogviken/fredrikstad-karet-til-norges-mest-attraktive-by-1.13538803