Jump to content

Edit History

snekkerbod

snekkerbod

Noen som har erfaring med nyeste produkt fra Jotun for stoffing av alu-båter?

Jeg har mistet 9 knop på få uker (fra 41 til 33 knop og turtallet er ned fra 6200 til 5400). Kan ikke skjønne at det kan ha noe annen årsak enn groe under båten, selv om det ikke er enormt mye rusk under der når jeg kjenner med handa. Skal se om jeg får kikket under med maske i morgen. Har Hempel for alu i dag.

Sitat

JOTUN YACHTING LANSERER UNIKT BUNSTOFF FOR ALUMINIUMSBÅTER

Til sesongen 2019 styrker Jotun Yachting sitt sortiment med en lansering av et helt nytt, unikt bunnstoff for aluminiumsbåter. I tillegg relanserer vi drevsprayen Aqualine Optima under navnet Aqualine Spray for å gjøre det enklere for båteiere å finne de riktige produktene de trenger til aluminiumsbåter.

Med nyheten Aqualine kan Jotun nå tilby eiere av aluminiumsbåter et svart bunnstoff som holder båten fri for begroing gjennom hele sesongen. Aqualine er et selvpolerende bunnstoff, noe som gir enkelt vedlikehold for båteiere. Og det beste av alt? Etter endt sesong, er det bare å spyle over med høytrykkspyler! Da er båten klar for et nytt strøk maling neste sesong.

snekkerbod

snekkerbod

Noen som har erfaring med nyeste produkt fra Jotun for stoffing av alu-båter?

Jeg har mistet 9 knop på få uker (fra 41 til 33 knop og turtallet er ned fra 6200 til 5400). Kan ikke skjønne at det kan ha noe annen årsak enn groe under båten, selv om det ikke er enormt mye rusk under der når jeg kjenner med handa. Skal se om jeg får kikket under med maske i morgen.

Sitat

JOTUN YACHTING LANSERER UNIKT BUNSTOFF FOR ALUMINIUMSBÅTER

Til sesongen 2019 styrker Jotun Yachting sitt sortiment med en lansering av et helt nytt, unikt bunnstoff for aluminiumsbåter. I tillegg relanserer vi drevsprayen Aqualine Optima under navnet Aqualine Spray for å gjøre det enklere for båteiere å finne de riktige produktene de trenger til aluminiumsbåter.

Med nyheten Aqualine kan Jotun nå tilby eiere av aluminiumsbåter et svart bunnstoff som holder båten fri for begroing gjennom hele sesongen. Aqualine er et selvpolerende bunnstoff, noe som gir enkelt vedlikehold for båteiere. Og det beste av alt? Etter endt sesong, er det bare å spyle over med høytrykkspyler! Da er båten klar for et nytt strøk maling neste sesong.

• Create New...