3600 Startet 19.Juli.2020 Link til dette innlegget Startet 19.Juli.2020 Hej et kort spørsmål om opstart af KAD 43 efter at skilt lidt for meget i mit instumentbord for at få plads til ny GPS opdagede jeg en lille forskel på mine 2 maskiner hvis man sætter tænding på uden at starte maskinerne starter BB maskine med at hylde efter ca 10sek den SB siger ingen ting , hvilken er rigtigt ?håber der er en med kad43 der hved om de skal starte med at hylde hvis man bare sætter tænding på Sitér dette innlegget Link to post
Havlengt Svart 19.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2020 Du skal ha akkustisk alarm til oljetrykket er over alarmnivå. Mest sannsynlig har ein av ledningane bak på alarmtablået ramla av på den motoren som er stille ved oppstart. Sitér dette innlegget Link to post
3600 Svart 19.Juli.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2020 Tak så er det det jeg vil gå videre med , kunne bare ikke huske jeg havde hørt hyletone før , men har nu heller ikke før haft tænding på uden at starte med det samme Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 19.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2020 Det stemmer at det skal begynde å hyle etter 10 sekunder om du ikke starter opp. Har du ikke en alarmtestknapp på panelet? Den kan du trykke inn for å høre om buzzeren fungerer og alarmlysene lyser. Sitér dette innlegget Link to post
3600 Svart 20.Juli.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2020 Buzzeren fungerer fint når jeg trykker på alarmtestknap,men alarm panelet lyser ikke det må være ledninger jeg har fået rykket løse et sted Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.