Jump to content

Edit History

Brigg

Brigg

nie skrev 49 minutter siden:

Av ditt siste innlegg leser jeg at du snakker om områdene rundt Oslofjorden. Det kan tenkes at dere har et problem med dette der borte, men for store deler (kanskje resten?) av Norges kystlinje er ikke dette noe problem så lenge man holder seg 300m fra land som påkrevd.

Det handler vel i bunn og grunn om at denne tråden, i likhet med alle andre tråder på forumet, absolutt skal ta utgangspunkt i situasjonen i Indre Oslofjord. Og sånn må det vel bli når så mange aldri har benyttet muligheten til å oppleve norskekysten og dermed lever uten kunnskap om hva norskekysten egentlig er. 

Brigg

Brigg

nie skrev 48 minutter siden:

Av ditt siste innlegg leser jeg at du snakker om områdene rundt Oslofjorden. Det kan tenkes at dere har et problem med dette der borte, men for store deler (kanskje resten?) av Norges kystlinje er ikke dette noe problem så lenge man holder seg 300m fra land som påkrevd.

Det handler vel i bunn og grunn at denne tråden, i likhet med alle andre tråder på forumet, absolutt skal ta utgangspunkt i situasjonen i Indre Oslofjord. Og sånn må det vel bli når så mange aldri har benyttet muligheten til å oppleve norskekysten og dermed lever uten kunnskap om hva norskekysten egentlig er. 

Brigg

Brigg

nie skrev 44 minutter siden:

Det handler vel i bunn og grunn at denne tråden, med likhet i alle andre tråder på forumet, absolutt skal ta utgangspunkt i situasjonen i Indre Oslofjord. Og sånn må det vel bli når så mange aldri har benyttet muligheten til å oppleve norskekysten og dermed lever uten kunnskap om hva norskekysten egentlig er. 

• Create New...