Jump to content

Edit History

Sør79

Sør79

Vi har hatt T7 i ett år nå, og er veldig fornøyd med denne. Vi er en familie på 4, hvor minstemann på 6 har sovet i stikkabinen. Ser imidlertid nå at det nærmer seg en grense for hvor lenge han kan ligge der. Vi er derfor i tenkeboksen på å oppgradere til en T8. Finnmaster generelt er vi veldig fornøyd med, men ser fordel av større stikkabin og kokemuligheter.

Dersom du vurderer T7 vil jeg anbefale ankervinsj og baupropell for å gjøre livet enkelt på sjøen. Vi har begge deler og ville ikke vært foruten. Kokemuligheter har vi ikke i T7en, men har brukt gass når vi er på land. Ønske om et lite pantry er og en grunn til at vi vurderer å oppgradere.

T7 er uansett en fantastisk bra båt, samt at jeg synes den ser bra ut!

Sør79

Sør79

Vi har hatt T7 i ett år nå, og er veldig fornøyd med denne. Vi er en familie på 4, hvor minstemann på 6 har sovet i stikkabinen. Ser imidlertid nå at det nærmer seg en grense for hvor lenge han kan ligge der. Vi er derfor i tenkeboksen på å oppgradere til en T8. Finnmaster generelt er vi veldig fornøyd med, men ser fordel av større stikkabin og kokemuligheter.

Dersom du vurderer T7 vil jeg anbefale ankervinsj og baupropell for å gjøre livet enkelt på sjøen. Vi har begge deler og ville ikke vært foruten. Kokemuligheter har vi ikke i T7en, men har brukt gass når vi er på land. Et lite pantry er og en grunn til at vi vurderer å oppgradere.

T7 er uansett en fantastisk bra båt, samt at jeg synes den ser bra ut!

• Create New...