Bigdrago Startet 24.Juli.2020 Link til dette innlegget Startet 24.Juli.2020 Fikk bytta ut tiltinstrumentet og ser at den ikke er kalibrert rett. Går det greit å justere tiltsensor på drevet når båten er sjøsatt. Må jo løsne på noen skruer å vri sensoren, det kommer ikke inn vann noen steder det ikke skal være vann? Sitér dette innlegget Link to post
monicaliereng@ho Svart 24.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2020 Det skal gå greit? Sitér dette innlegget Link to post
monicaliereng@ho Svart 24.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2020 Bare løsne dem 2 små skruene og vri forsiktig til du har riktig trim og evnt tilt limit hvis du skal justere begge sider. Sitér dette innlegget Link to post
Bigdrago Svart 25.Juli.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2020 Flott:) Noen som vet hva riktig kalibrering er? Skal jeg måle trimsylindrene med linjal for å finne ut hva som er midten? Mener jeg fant en youtube video på dette en gang i tiden. Sitér dette innlegget Link to post
monicaliereng@ho Svart 25.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2020 Jo da,kan gå det med å bruke cm på en Meter stokk, men er ikke sikkert du får bingo talla du er ute etter.jeg gjorde det på land på henger med rettholdt på båt og vater mot drev,det ble bra? Sitér dette innlegget Link to post
Bigdrago Svart 25.Juli.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2020 Denne kan nok fungere. Sitér dette innlegget Link to post
Bigdrago Svart 26.Juli.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2020 Fant en bruksanvisning Sitér dette innlegget Link to post
Bigdrago Svart 30.Juli.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2020 Hvor ligger nåla deres på laveste og høyeste (der limit slår inn). Virker som om jeg må fintune litt jfr bilde under. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.