Jump to content

Edit History

Lazyjack

Lazyjack

Alle kan gå på grunn og de fleste gjør det før eller siden. Jeg har selv gjort det i et lite øyeblikks uoppmerksomhet. Båten ble merkelig nok ikke skadet (Bavaria seil!) men hadde den blitt det så ville regningen fort kommet opp i hundretusener. Det er slike uhell som kan skje alle og jeg ønsker oppgjør uten avkortning eller bonustap om det skjer. Jeg regner med at også Komodo, Ida Marie III og  Lars H kan komme til å gå på grunn en gang, selv om de synes de er aldri så kompetente og forsiktige. 

Lazyjack

Lazyjack

Alle kan gå på grunn og de fleste gjør det før eller siden. Jeg har selv gjort det i et lite øyeblikks uoppmerksomhet. Båten ble merkelig nok ikke skadet (Bavaria seil!) men hadde den blitt det så ville regningen fort kommet opp i hundretusener. Det er slike uhell som kan skje alle jeg ønsker oppgjør uten avkortning eller bonustap om det skjer. Jeg regner med at også Komodo, Ida Marie III og  Lars H kan komme til å gå på grunn en gang, selv om de synes de er aldri så kompetente og forsiktige. 

Lazyjack

Lazyjack

Alle kan gå på grunn og de fleste gjør det før eller siden. Jeg har selv gjort det i et lite øyeblikks uoppmerksomhet. Båten ble merkelig nok ikke skadet (Bavaria seil!) men hadde den blitt det så ville regningen fort kommet opp i hundretusener. Det er slike uhell som kan skje alle jeg ønsker å ha oppgjør uten avkortning om det skjer. 

• Create New...