3003nimbus Startet 25.Juli.2020 Link til dette innlegget Startet 25.Juli.2020 Min Engbo ankervinsj slipper ikke ut/ned, ellers virker alt ok. Noen som har opplevd det samme? Hva er evt. Feil og hvor kan man få hjelp til deler/rep. Bør i Fredrikstad Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 25.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2020 (redigert) Engbo er i dag et Sleipner produkt så du kan få hjelp der. Ellers er mitt råd å laste ned bruksanvisning fra nett. Der vil det nok stå hva som må gjøres. Er det lenge siden den har fått service kan det tenkes at lamellene i kabelaret rett og slett sitter fast. Hvilken modell er det? Redigert 25.Juli.2020 av Solbris II Skrivefeil (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
3003nimbus Svart 25.Juli.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2020 Takk for svar?usikker på modell, ingen dokumentasjon på vinsj som fulgte med båten, ca.13år gammel. Ingen service på den tiden, har fungert perfekt. Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 25.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2020 Da trenger den nok litt hjelp. Du finner modellbetegnelse på motorhuset til vinsjen. Da kan du søke på brukerveiledning og servicemanual. Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
3003nimbus Svart 3.August.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.August.2020 Hei ! Takk for hjelpen. Det var réle som måtte byttes, fikk hjelp av alltid hjelpsomme Fredrikstad vikleverksted. Sitér dette innlegget Link to post
Scand 360 dc Svart 3.August.2020 Link til dette innlegget Svart 3.August.2020 Vær litt ops på denne vinsjen. Min kortsluttet i sommer, smeltet strømtilførselen frem til batteribanken, bare flaks at ikke hele båten brant opp. Se om du har sikring på plussledningen til vinsjen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.