Tjårnes Startet 25.Juli.2020 Link til dette innlegget Startet 25.Juli.2020 Jeg har kjøpt en båt hvor det er instalert en innveding giver. Denne har to fire pins ledninger som skal inn på baksiden av ekkoloddet. Det har vært brukt på Garmin Echo 500c. Jeg har et Garmin Striker 5dv ekkolodd. Hvordan kan jeg koble dette til den eksisterene giveren? Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 25.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2020 (redigert) Vet ikke om jeg helt skjønte hva du mente med 2 fire pins ledninger men har ikke Eco500C den gamle 6 pin kontakten mens Striker 5DV har den nye 8 pins blå kontakten ? Det finnes overgang. Se under tilbehør svingere https://buy.garmin.com/nb-NO/NO/p/576390#accessories Redigert 25.Juli.2020 av pipe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Tjårnes Svart 26.Juli.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2020 Hei. Takk for svar. Det kommer to ledningerfra giver i bunnen begge er fire pinns koblinger. Bak på mitt ekkolodd er det også fire pinns kobling bare en. Sitér dette innlegget Link to post
Furu Svart 26.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2020 Har du fulgt kabel ned ? Det finnes også en slags splitter garmin har lagd tidligere, synest den var max en halv meter Sitér dette innlegget Furuholmen & Scheen 1962 , Tornado 540 rib 2002 Skipsvrak i norge på google. Furuholmen28.com Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.