Jump to content

Edit History

Bitteliten

Bitteliten

Det er noe med kvalitet over tid også. Det som synes om 10-15 år. 

Skulle jeg hatt en kystbåt hadde jeg valgt Bavaria seil i dag. Men ikke for langtur.
På motorbåtsiden har det skortet litt på lydisolering. Men det kan man løse selv. Standard motor i Bavaria kan være litt snaue. 
sjøegenskaper er subjektivt. De fleste er happy med det de har, helt til de prøver noe annet. Behovene er også forskjellige om man bor i Indre Oslofjord eller på Vestlandet. Prøv en Targa eller Windy i litt sjø så forstår man at det er forskjell. Man får sjelden stort bovolum og et skarpt sjøskrog i samme båt. 

Bitteliten

Bitteliten

Skulle jeg hatt en kystbåt hadde jeg valgt Bavaria seil i dag. Men ikke for langtur.
På motorbåtsiden har det skortet litt på lydisolering. Men det kan man løse selv. Standard motor i Bavaria kan være litt snaue. 
sjøegenskaper er subjektivt. De fleste er happy med det de har, helt til de prøver noe annet. Behovene er også forskjellige om man bor i Indre Oslofjord eller på Vestlandet. Prøv en Targa eller Windy i litt sjø så forstår man ofte det. 

Bitteliten

Bitteliten

sjøegenskaper er subjektivt. De fleste er happy med det de har, helt til de prøver noe annet. Behovene er også forskjellige om man bor i Indre Oslofjord eller på Vestlandet.

Bitteliten

Bitteliten

På motorbåtsiden har det skortet litt på lydisolering. Men det kan man løse selv. 
sjøegenskaper er subjektivt. De fleste er happy med det de har, helt til de prøver noe annet. Behovene er også foeskjellige om man bor i Indre Oslofjord eller på Vestlandet. 

Bitteliten

Bitteliten

Skulle jeg hatt en kystbåt hadde jeg valgt Bavaria seil i dag. På motorbåtsiden har det skortet litt på lydisolering. Men det kan man løse selv. 
sjøegenskaper er subjektivt. De fleste ee happy med det de har, helt til de prøver noe annet. Behovene er også foeskjellige om man bor i Indre Oslofjord eller på Vestlandet. 

Bitteliten

Bitteliten

Skulle jeg hatt en kystbåt hadde jeg valgt Bavaria seil i dag. På motorbåtsiden har det skortet litt på lydisolering. Men det kan man løse selv. 
sjøegenskaper er subjektivt. De fleste ee happy med det de har, helt til de prøver noe annet. Behovene er også foeskjellige om man bor i Indre Oslofjord eller på Vestlandet. 

• Create New...