EJB Startet 26.Juli.2020 Link til dette innlegget Startet 26.Juli.2020 Hei, Er det noen av dere godt vante båtfolk som har tips eller råd for slep av båt fra hjemmehavn til verksted? Er det andre enn RS som tilbyr denne type slep i Oslofjordsområdet? På forhånd takk! Sitér dette innlegget Link to post
bjorngb Svart 26.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2020 Kan ikke hjelpe med slep. Men vær obs på at RS ikke sleper fra havn med veiforbindelse som en del av medlemstilbudet. Det som er inkludert i medlemskapet er besøk av Falck eller tilsvarende. RS sleper fra hjemmehavn til verksted, men til timepris fra avgang RS base til retur RS base Sitér dette innlegget Link to post
andersb Svart 26.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2020 Ring en venn, ellers må du nok regne med å betale ganske mye for å få gjort det proft. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 26.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2020 bjorngb skrev 53 minutter siden: Kan ikke hjelpe med slep. Men vær obs på at RS ikke sleper fra havn med veiforbindelse som en del av medlemstilbudet. Det som er inkludert i medlemskapet er besøk av Falck eller tilsvarende. RS sleper fra hjemmehavn til verksted, men til timepris fra avgang RS base til retur RS base Det er vel derfor han etterlyser alternativer tenker jeg. Hadde RS hatt dett som et gratis medlemstilbud så var detjo ikke noe å lure på. Men da hadde nok RS ikke fått gjort stort annet ? Sitér dette innlegget Link to post
Hedwig Svart 26.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2020 Kan være greit å inkludere litt info om hvor langt du trenger slep og hva slags båt som skal slepes :) Er det Baylineren du har i profilen? I så fall er jo det en båt det er greit å slepe og mange vil nok kunne hjelpe deg. Kan jo være greit å gjøre oppmerksom på om du er åpen for å vipse litt penger til en amatør som hjelper deg også :) (Jeg kan ikke helpe deg dessverre, men kanskje andre her kan? :) Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 26.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2020 ..evt spørre verkstedet du skal til om de har noen forslag? Er vel ikke alltid båter kan ta seg til verksted for egen maskin vil jeg tro. Sitér dette innlegget Link to post
EJB Svart 26.Juli.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2020 Takk for svar dere. Slik jeg har forstått kan RS bistå med slep dersom de har tid, men dette koster! Båten som skal slepes er en 30 fot bayliner fra Lakseberget i Sandvika til Leangbukta. Ikke lange etappen, men alikevel nødvendig med slep når man ikke kan gå for egen maskin. Ingen i vår nære krets hadde desverre anledning til å bistå, derfor jeg lurte på om noen hadde kjennskap til aktører i området som tilbyr slepetjenester. Skulle en "amatør" være villig til å hjelpe, er det en selvfølge med påskjønnelse! Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 26.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2020 @EJB jeg har en RIB på Gyssestad, jeg er hjemme neste uke.., har slept en 36 fots seilbåt samme veien... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.