Jump to content

Slep til verksted - Leangbukta

EJB

Recommended Posts

bjorngb skrev 53 minutter siden:

Kan ikke hjelpe med slep. Men vær obs på at RS ikke sleper fra havn med veiforbindelse som en del av medlemstilbudet. Det som er inkludert i medlemskapet er besøk av Falck eller tilsvarende. RS sleper fra hjemmehavn til verksted, men til timepris fra avgang RS base til retur RS base

Det er vel derfor han etterlyser alternativer tenker jeg. Hadde RS hatt dett som et gratis medlemstilbud så var detjo ikke noe å lure på. Men da hadde nok RS ikke fått gjort stort annet ?

Kan være greit å inkludere litt info om hvor langt du trenger slep og hva slags båt som skal slepes :)
Er det Baylineren du har i profilen? I så fall er jo det en båt det er greit å slepe og mange vil nok kunne hjelpe deg. 
Kan jo være greit å gjøre oppmerksom på om du er åpen for å vipse litt penger til en amatør som hjelper deg også :)
(Jeg kan ikke helpe deg dessverre, men kanskje andre her kan? :)

Takk for svar dere. Slik jeg har forstått kan RS bistå med slep dersom de har tid, men dette koster! Båten som skal slepes er en 30 fot bayliner fra Lakseberget i Sandvika til Leangbukta. Ikke lange etappen, men alikevel nødvendig med slep når man ikke kan gå for egen maskin. Ingen i vår nære krets hadde desverre anledning til å bistå, derfor jeg lurte på om noen hadde kjennskap til aktører i området som tilbyr slepetjenester. Skulle en "amatør" være villig til å hjelpe, er det en selvfølge med påskjønnelse! 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...