Sleire Startet 26.Juli.2020 Link til dette innlegget Startet 26.Juli.2020 Selby 880 uten trøster. Vil ha ettermontert trøster da det fort kan bli vanskelig i situasjoner uten. Spørsmålet er vel egentlig kven som monterer slikt på vestlandet, og erfaring med ettermontering? Trur ikkje eg vil begynne å skjære i skroget skjølv ? Sitér dette innlegget Link to post
slåtten Svart 26.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2020 Akkurat fått gjort det hos Seljestokken båtverft , litt nord om Florø. God service, godt omdømme her oppe. Sitér dette innlegget Link to post
Sleire Svart 26.Juli.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2020 slåtten skrev 1 time siden: Akkurat fått gjort det hos Seljestokken båtverft , litt nord om Florø. God service, godt omdømme her oppe. Er det låv å spørre om prislappen på dette? Sitér dette innlegget Link to post
slåtten Svart 27.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2020 Ikke fått regning enda, gjorde det elektriske selv. Antar rundt 12-15 timer. Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 5.Oktober.2021 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2021 Sleire skrev On 26.7.2020 at 14.55: Selby 880 uten trøster. Vil ha ettermontert trøster da det fort kan bli vanskelig i situasjoner uten. Spørsmålet er vel egentlig kven som monterer slikt på vestlandet, og erfaring med ettermontering? Trur ikkje eg vil begynne å skjære i skroget skjølv ? Hei. Har du fått montert dette? Er ikke dette litt kinkig på 880 pga fast vanntank i front? Sitér dette innlegget Link to post
Oggiwara'en Svart 6.Oktober.2021 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2021 Interessant tema. Har en eldre Selby 27 som jeg vurderer å montere truster på. Skulle likt å vite pris for boring av hull og evt. montering/plastring av tunnelen. Sitér dette innlegget Link to post
asunde Svart 6.Oktober.2021 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2021 Samme her. Ønsker installert på min Selby 27. Noen i Bergen som gjørdette? Sitér dette innlegget Link to post
junior 1 Svart 6.Oktober.2021 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2021 Du kan jo sjekke med Askøy Båt og Motor, Viknes, Wollertsen Bpt og Motor i Håkonshella og KS Båt og Motor Sør i Sund. Det finnes sikkert enda flere Sitér dette innlegget Link to post
Oggiwara'en Svart 6.Oktober.2021 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2021 slåtten skrev On 26.7.2020 at 22.32: Akkurat fått gjort det hos Seljestokken båtverft , litt nord om Florø. God service, godt omdømme her oppe. @slåtten Kan du røpe prisen? Sitér dette innlegget Link to post
Holmedal Svart 7.Oktober.2021 Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2021 Ta kontakt med Norsk Modell og Formplast v/eirik stien 97120017, de holder til på Herdla. De ordner alt profesjonellt til en hyggelig pris. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.