Brumlen Startet 26.Juli.2020 Link til dette innlegget Startet 26.Juli.2020 Hei! Sikkert noen elektrokyndige som har en ide om koblinger- bryter for fjernstyring av aggregatet tok kvelden, og jeg kjøpte en ny on-off-on bryter. På baksiden av den gamle så koblingen slik ut- hvordan bør jeg koble ledningene til den nye bryteren? Skal f.eks «B+« kobles med «Start» for å starte, mens «B+« i kobling med «Stop» vil stanse aggregatet? Sitér dette innlegget Link to post
btt Svart 26.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2020 Det bør jo stoppe ved høy temp og ved lavt oljetrykk også Sitér dette innlegget Link to post
btt Svart 26.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2020 Kjøp Genset controller så får du display med all info: oljetrykk, vann temp, og volt ( på startbatteriet til aggregat) Sitér dette innlegget Link to post
Brumlen Svart 26.Juli.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2020 Det er nok smart med de sikkerhetsfunksjonene, men det er kanskje innebygd i hovedenheten? Den gamle fjernstyringen hadde ihvertfall ikke fremføring av kabler for andre funksjoner..? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 26.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2020 Mmmmmm, jeg får inn på netthinnen at dette er MASE Mariner 4000 fra 1995. Da er sikkerhetsfunksjoner, start og stopp forriglet til kontrollpanelet ved standard kjøremodus. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.