Jump to content

Edit History

Honduras

Honduras

Lurer på å bytte RIBen med en White Shark 205 eller 206. Noen sier disse er suverene i sjø/bølger, mens andre sier de er «våte». 
Har hytte ved Strømtangen(Østfold) med mye rotete og krapp sjø, så trenger en båt som går flott i sjøen. Har en Ballistic RIB i dag, og er litt bortskjemt med sjøegenskapene. 
 Noen med erfaring med disse 20’-skrogene?

175 blir for liten, og den har et smalere skrog som jeg mistenker kan være noe «våtere» i motsjø og sidevind. 

Honduras

Honduras

Lurer på å bytte RIBen med en White Shark 205 eller 206. Noen sier disse er suverent i sjø/bølger, mens andre sier de er «våte». 
Har hytte ved Strømtangen(Østfold) med mye rotete og krapp sjø, så trenger en båt som går flott i sjøen. Har en Ballistic RIB i dag, og er litt bortskjemt med sjøegenskapene. 

175 blir for liten, og den har et smalere skrog som jeg mistenker kan være noe «våtere» i motsjø og sidevind. 

Honduras

Honduras

Lurer på å bytte RIBen med en White Shark 205 eller 206. Noen sier skrivetrening suverent i sjø/bølger, mens andre sier de er «våte». 

• Create New...