Jump to content

Finnmaster T7, historiske priser tilbake til 2016

Skip55

Recommended Posts

Prisene for 2021 modeller er vel baser på eventyrsommeren 2020, hvor de solgte ut alt på lager, til topp pris. 

Jeg er usikker på om alle pilene peker videre mot himmelen for neste års sesong. Samt at denne historisk høye Euroen skal vedvare. Jeg personlig ville vert forsiktig med å signere på det. 

Når en ser på Finn, så ser det ut som sommeren er over. Ser det er mange fine T7 til salgs. Jeg ville vel kikket på en av de. God priser, samt en del utstyr som du får med, som du ikke har i ditt regnestykke. Baupropell og ankervinsj er kjekt å ha. 

lykke til. 

Tja, hva som er rett pris er det bare markedet som avgjør. Ganske uinteressant hva de ga i 2016. 

Hvis en på en regnfull dag nå utover høsten kan få en velutstyrt båt ca 300 000 under nypris til våren, så er vel ikke det så galt? Du må selv finne ut hva slags utstyr du ønsker og trenger. Dyrt å ettermontere.
Tenker da på ankervinsj. Supert hvis du ligger mye i uthavn. 

Landstrøm. Kjekt å ha. Greit å sette på, strøm før helga. Da starter du med fulle batterier, samt kald kjøler når turen starter. Samt kjekt å få toppet opp batteriene etter turen. Samt kjekt med landstrøm når du ligger i havn. 
Baupropell er kjekt å ha, dyrt å ettermontere. 

Lykke til. 

• 3 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...