Skip55 Startet 27.Juli.2020 Link til dette innlegget Startet 27.Juli.2020 Intressert hvis noen har historiske priser fra nye Finnmaster T7 modellene tilbake til 2016 med den standard Yamaha F225 på hekken. Jeg har i hvertfall fåt en tilbud på en 2021 model allerede som ligger på kr 872,000 uten noen extras. Med bord, solseng i baug og led lys i baug blir de + kr 50,000 total rundt kr 922,000. Sitér dette innlegget Link to post
Skip55 Svart 28.Juli.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2020 fant ut at 2020 modeller med edition 1 er rundt kr 870,000 og tilsvare en økning rundt 6% mellom 2020 og 2021 modeller. Sitér dette innlegget Link to post
Sørlandet2 Svart 28.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2020 Prisene for 2021 modeller er vel baser på eventyrsommeren 2020, hvor de solgte ut alt på lager, til topp pris. Jeg er usikker på om alle pilene peker videre mot himmelen for neste års sesong. Samt at denne historisk høye Euroen skal vedvare. Jeg personlig ville vert forsiktig med å signere på det. Når en ser på Finn, så ser det ut som sommeren er over. Ser det er mange fine T7 til salgs. Jeg ville vel kikket på en av de. God priser, samt en del utstyr som du får med, som du ikke har i ditt regnestykke. Baupropell og ankervinsj er kjekt å ha. lykke til. Sitér dette innlegget Link to post
Skip55 Svart 28.Juli.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2020 Takk for inspill. Kommer ikke til e signere noen ting ang. nytt T7 og det er brukt jeg ser på. Men jeg vet ikke hvis en T7 fra 2017 som er godt utstyrt skal fremdeles koster rundt kr 700,000. selvsagt er de lov a prute men vil helst sammle lit fakta først om hva disse båter gikk for når de var nye. Sitér dette innlegget Link to post
Sørlandet2 Svart 28.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2020 Tja, hva som er rett pris er det bare markedet som avgjør. Ganske uinteressant hva de ga i 2016. Hvis en på en regnfull dag nå utover høsten kan få en velutstyrt båt ca 300 000 under nypris til våren, så er vel ikke det så galt? Du må selv finne ut hva slags utstyr du ønsker og trenger. Dyrt å ettermontere. Tenker da på ankervinsj. Supert hvis du ligger mye i uthavn. Landstrøm. Kjekt å ha. Greit å sette på, strøm før helga. Da starter du med fulle batterier, samt kald kjøler når turen starter. Samt kjekt å få toppet opp batteriene etter turen. Samt kjekt med landstrøm når du ligger i havn. Baupropell er kjekt å ha, dyrt å ettermontere. Lykke til. Sitér dette innlegget Link to post
Skip55 Svart 28.Juli.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2020 Veldig bra tipps. Bare får høre fra alle kanter at de brukt markede i år er spesiellt høyt men gjelder vel kanskje en del eldre modeller en disse jeg ser på. Takk Sitér dette innlegget Link to post
Elektrisk Svart 25.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2024 HASTER: Kan noen her spesifisere hva som ble oppgradert i 2019 på T7 ? Ifølge produsenten : Høsten 2019 ble alle Finnmasters-modeller oppgradert med sikkerhetsutstyr oppdatert som standard for å gjøre båtene enda tryggere. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.