Jump to content

Edit History

Midtpinne

Midtpinne

Alt det @Popeye70 sa over. Vi har en liten elmotor på jolla vår og det er kun hakket bedre enn å ro selv. Eneste grunn en til at vi fortsatt har den er at den fortsatt virker. Vi fikk den med når vi kjøpte en moped for 15 år siden, og det skal den ha, den er evigvarende og vedlikeholdsfri.

Men det er noe pes å lempe det batteriet inn og ut. I tillegg må det lades, og når vi er på tur og trenger 5 timer lading til det så er det litt kjipt. Prøver å lade det når vi går imellom, men det hender titt og ofte at jeg må lade mens vi ligger på svai. Da spiser det av forbruksbanken som da igjen trenger ekstra lading.

Men det er også veldig deilig å skli lydløst mellom svabergene og titte ned på bunnen.

Jeg er på utkikk etter en erstatning, og det kan godt hende neste også blir elektrisk, men da må den være mye kraftigere. 

Midtpinne

Midtpinne

Alt det @Popeye70 sa over. Vi har en liten elmotor på jolla vår og det er kun hakket bedre enn å ro selv. Eneste grunn til at vi fortsatt har den er at den fortsatt virker. Vi fikk den med når vi kjøpte en moped for 15 år siden, og det skal den ha, den er evigvarende og vedlikeholdsfri.

Men det er noe pes å lempe det batteriet inn og ut. I tillegg må det lades, og når vi er på tur og trenger 5 timer lading til det så er det litt kjipt. Prøver å lade det når vi går imellom, men det hender titt og ofte at jeg må lade mens vi ligger på svai. Da spiser det av forbruksbanken som da igjen trenger ekstra lading.

Men det er også veldig deilig å skli lydløst mellom svabergene og titte ned på bunnen.

Jeg er på utkikk etter en erstatning, og det kan godt hende neste også blir elektrisk, men da må den være mye kraftigere. 

• Create New...