Jump to content

Edit History

Arne2

Arne2

Har en 2.5 hester Suzuki 4 takt fra før. Etter at den var lagret på båten i vinter så ville den ikke starte.  Det er vel egentlig også noe søl å ha bensin ombord, i tillegg til reservekanner med diesel. Jeg tenkte det at for en slik elektrisk motor så vil man aldri ha startproblemer, og når det gjelder oppbevaring så bør man vel kunne legge den elektriske motoren inn i den stikkøya som ikke er i bruk, og batteriet i et av de ledige rommene under en "sittebenk". Da er liksom det hele ute av veien, i stedet for at man skal gå rundt å irritere seg over en påhengsmotor som er i veien hele tiden. Hvis alternativet er å ro, da tenkte jeg det at det å kunne bruke en slik elektromotor på turer på typisk 2 x 5 minutter, det bør kunne fungere. 

Arne2

Arne2

Har en 2.5 hester Suzuki 4 takt fra før. Etter at den var lagret på båten i vinter så ville den ikke starte.  Det er vel egentlig også noe søl å ha bensin ombord, i tillegg til reservekanner med diesel. Jeg tenkte det at for en slik elektrisk motor så vil man aldri ha startproblemer, og når det gjelder oppbevaring så bør man vel kunne legge den elektriske motoren inn i den stikkøya som ikke er i bruk, og batteriet i et av de ledige rommene under en "sittebenk". Da er liksom det hele ute av veien. Hvis alternativet er å ro, da tenkte jeg det at det å kunne bruke en slik elektromotor på turer på typisk 2 x 5 minutter, det bør kunne fungere. 

Arne2

Arne2

Har en 2.5 hester Suzuki 4 takt fra før. Etter at den var lagret på båten i vinter så ville den ikke starte.  Det er vel egentlig noe søl å ha bensin ombord, i tillegg til reservekanner med diesel. Jeg tenkte det at for en slik elektrisk motor så vil man aldri ha startproblemer, og når det gjelder oppbevaring så bør man vel kunne legge den elektriske motoren inn i den stikkøya som ikke er i bruk, og batteriet i et av de ledige rommene under en "sittebenk". Da er liksom det hele ute av veien. Hvis alternativet er å ro, da tenkte jeg det at det å kunne bruke en slik elektromotor på turer på typisk 2 x 5 minutter, det bør kunne fungere. 

• Create New...