Jump to content

Edit History

Midtpinne

Midtpinne

Arne2 skrev On 28.7.2020 at 18.59:

Hva heter det merket og hvor ble den kjøpt?

Vis hele sitatet  

Den heter Thruster. Inni finner jeg merker med Mercury og når jeg googler litt viser det seg at det er enten en rebranded Minn Kota eller så har Minn Kota kjøpt dem, jeg er usikker. Jeg måtte gjøre øvelsen etter at vi ødela propellen og trengte ny. Men så endte vi med å bestemme oss for å kjøpe en ny motor og reparerte propellen midlertidig med epoxy fra West System. Og det er jo en tabbe dersom man vil ha ny, for det er et par år siden vi gjorde det og det virker som sagt enda.

Det er i all hovedsak en Minn Kota fra en butikk som selger mopeder i Tromsø. Det er det nærmeste jeg kommer.

Midtpinne

Midtpinne

Vis hele sitatet  

Den heter Thruster. Inni finner jeg merker med Mercury og når jeg googler litt viser det seg at det er enten en rebranded Minn Kota eller så har Minn Kota kjøpt dem, jeg er usikker. Jeg måtte gjøre øvelsen etter at vi ødela propellen og trengte ny. Men så endte vi med å bestemme oss for å kjøpe en ny motor og reparerte propellen midlertidig med epoxy fra West System. Og det er jo en tabbe dersom man vil ha ny, for det er et par år siden vi gjorde den det og det virker som sagt enda.

Det er i all hovedsak en Minn Kota fra en butikk som selger mopeder i Tromsø. Det er det nærmeste jeg kommer.

Midtpinne

Midtpinne

Vis hele sitatet  

Den heter Thruster. Inni finner jeg merker med Mercury og når jeg googler litt viser det seg at det er enten en rebranded Minn Kota eller så har Minn Kota kjøpt dem, jeg er usikker. Jeg måtte gjøre øvelsen etter at vi ødela propellen og trengte ny. Men så endte vi med å bestemme oss for å kjøpe en ny og reparerte propellen midlertidig med epoxy fra West System. Og det er jo en tabbe dersom man vil ha ny, for det er et par år siden vi gjorde den det og det virker som sagt enda.

• Create New...