Jump to content

Edit History

POPEYE2

POPEYE2

Vurderer å selge en båt og har fått forespørsel om pris for transport. Aktuell transportør sier at prisen avhenger av om båten er over eller under 3 meter høy. Er den over 3 meter må den ha følgebil som medfører en del ekstra kostnader. Jeg kan selvsagt ta opp båten og sjekke høyden selv, men slipper jeg det så er det fint. 

Er det derfor noen som vet eksakt høyde på en Skarpnes 9100 fra 2002 (30 fot) eller som kan henvise meg videre til noen som kan vite dette? Jeg finner ikke tak i opprinnelig produsent av skroget. Båten er ikke fabrikkprodusert.   

POPEYE2

POPEYE2

Vurderer å selge en båt og har fått forespørsel om pris for transport. Aktuell transportør sier at prisen avhenger av om båten er over eller under 3 meter høy. Er den over 3 meter må den ha følgebil som medfører en del ekstra kostnader. Jeg kan selvsagt ta opp båten og sjekke høyden selv, men slipper jeg det så er det fint. 

Er det derfor noen som vet eksakt høyde på en Skarpnes 9100 fra 2002 eller som kan henvise meg videre til noen som kan vite dette? Jeg finner ikke tak i opprinnelig produsent av skroget. Båten er ikke fabrikkprodusert.   

• Create New...