Quattro Startet 29.Juli.2020 Link til dette innlegget Startet 29.Juli.2020 Er VRO koblet ut på denne motoren? oljeslangen fra oljetank er blenda med skrue, men fikk varsel i går på for lite olje ? Er det mulig å fjerne alarmen på bare oljetanken ? Sitér dette innlegget Link to post
xr4ti Svart 29.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2020 Er plugget ja. Om alarmen plutselig har blitt aktivert så er det trolig en elektrisk kobling/overledning. Om du leser i denne posten her så får du med det meste. Er i grunn bare å ta i fra hverandre de to kontaktene. https://www.thehulltruth.com/boating-forum/826455-how-properly-disconnect-vro-system-1999-johnson-ocean-pro-150-a.html Sitér dette innlegget Link to post
snekkerbod Svart 29.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2020 Du har vel en kobling der som kan trekkes fra hverandre som har brun og sort kabling? Koble disse fra hverandre og isoler tilstrekkelig koblingspunktene. Vips er alarmen koblet av. Men siden det synes som om pluggingen og det resterende er gjort meget forskriftsmessig med M8 bolt og forsegling, sikker på at ikke alarmen sier fra om noe annet? Sitér dette innlegget Link to post
Quattro Svart 29.Juli.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2020 (redigert) Tusen takk for svar ! ? den varsla for lite olje i tanken, motor fjusket/vibrerte ved et bestemt turtall. Da jeg vippet oljetank mot siden slik at resterende olje gikk rundt sensor, da stoppet både alarm og fjusking/vibrasjon. så da regner jeg med at det var feilen ? Redigert 29.Juli.2020 av Quattro (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
snekkerbod Svart 29.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2020 Quattro skrev 1 time siden: Tusen takk for svar ! ? den varsla for lite olje i tanken, motor fjusket/vibrerte ved et bestemt turtall. Da jeg vippet oljetank mot siden slik at resterende olje gikk rundt sensor, da stoppet både alarm og fjusking/vibrasjon. så da regner jeg med at det var feilen ? ja - høres sånn ut. Finner du koblingen med brun (og sort?) kabel? Sitér dette innlegget Link to post
Quattro Svart 30.Juli.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2020 (redigert) snekkerbod skrev for 6 timer siden: ja - høres sånn ut. Finner du koblingen med brun (og sort?) kabel? Syns jeg kunne se den på det ene bilde jeg tok(?) Redigert 30.Juli.2020 av Quattro (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Quattro Svart 30.Juli.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2020 (redigert) Evt bare følge ledningen fra tank til kontakten i motoren Redigert 30.Juli.2020 av Quattro (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.