Halfdan Startet 30.Juli.2020 Link til dette innlegget Startet 30.Juli.2020 Hei! Jeg har en Tohatsu M60C 2002mod er det noen som har opplevd at trimmen kun går ned men ikke opp? hvis jeg bytter om polariteten så går den opp men ikke ned. Jeg har bytta rele og gått over jordinga uten at det har gjort noe som helst, så nå er jeg ganske så rådløs på hva jeg kan prøve. så litt innspill hadde vert helt midt i blinken :) Sitér dette innlegget Link to post
Wr3cker Svart 30.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2020 Sjekk bryter til tilten. Sitér dette innlegget Link to post
Halfdan Svart 31.Juli.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2020 har en på motoren og en på kontrollboksen, kan det være at hvis den ene tuller så kan det gå ut over den andre bryteren også? Sitér dette innlegget Link to post
Halfdan Svart 31.Juli.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2020 og det virker som bryteren virker for rele "klikker" når jeg trykker på den Sitér dette innlegget Link to post
Wr3cker Svart 3.August.2020 Link til dette innlegget Svart 3.August.2020 Var den helt lik med det gamle releet som sto i ? Sitér dette innlegget Link to post
Halfdan Svart 4.August.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.August.2020 Jepp. men når jeg hadde den gammle powertrimmen så fungerte det, det skal også være sakt at den gammle powertrimmen hadde 3 ledninger og denne har 2 men det er den med 2 som hører originalt til motoren. og releene er helt like, for det nye rele som jeg kjøpte hører til trimmen med 2 ledninger og det er helt likt det som sto i fra før, så eg begynner og lure på at siden det tredje ledninger ikke er der lenger om det da skal gå en ekstra ledning fra det ene rele til en eller annen plass selv og jeg ikke helt får dette til og stemme. Sitér dette innlegget Link to post
torir Svart 20.Oktober.2022 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2022 Hei Fant du ut hva som var feilen med powertim? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.