Jump to content

Valg af ny Dynamo alternativ til kad43

3600

Recommended Posts

Det mærkelige er jeg ikke får lade fejl i kontrolpanel på den motor med defekt Dynamo ,måske er det fordi jeg har dobbelt inst af motorer og så den anden motor overtager ladningen , jeg opdagede det kun ved mit signal til turteller forsvandt fra anholt til Gilleleje , ved kontrol måling fandt jeg ud af den ikke ladede mere så den skal byttes når ferien er slut , jeg regner med jeg kan sejle de sidste 30 sømil hjem med defekt generator på SB motor.

Om dynamoane ladar samme batteribank kan det stemma med beskrivelsen din. Viss du stoppar motoren med dynamo som fungerer kan du sjekka at respektive dynamo verkeleg er defekt. Det kan nemlig skje at den eine dynamoen sluttar heilt å lade når batteribanken er full og forbruket er lavt. Då kuttar respektive turtellar uten at ladelampen lyser. Det vil alltid vera ein liten forskjell på regulatorane sjølv om dynamoane er heilt identiske.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...