MutterMannen Startet 30.Juli.2020 Link til dette innlegget Startet 30.Juli.2020 Hei, jeg er på utkikk etter en m14 1.25 mutter, det viser seg at disse er VELDIG vanskelig å finne. Jeg har sjekket alle lokalforhandlerne her i byen, tenkelige og utenkelige, samt nabobyen, alt uten hell. Lurer på om det er noen her inne som vet om en (eller flere) Norsk(e) internettforhandler med stort utvalg av muttere? Vil helst ikke vente 2 uker på en mutter fra Amerika. Sitér dette innlegget Link to post
Geir Kallevik Svart 31.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2020 Hei Jeg ville tatt en telefon til denne karen. Han har det meste av skruer, bolter, mutterer mm. Spesielt stort utvalg i hva andre ikke har på lager. Strand Sitér dette innlegget Link to post
Mr. Hilde Svart 31.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2020 http://www.zachskruer.no/ Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 31.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2020 http://webshop.motorsyklisten.no/Mutter-M14-x-125/i2047581 ? Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Grand Banks jr Svart 31.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2020 Leste også i en tråd på et annet forum at merkeverksteder/ bildeler for japanske biler kan ha det inne da de visstnok bruker m14 "fingjenger", dvs 1.25. Jeg vet ikke mer enn hva som stod der, men kan være greit å sjekke lokalt kanskje? Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
pberg Svart 31.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2020 Disse selger til private lokalt i Stavanger i hvert fall, vet ikke om de sender: https://industrisalg.no/ Sitér dette innlegget Link to post
Helge77 Svart 31.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2020 Tools har godt utvalg på skruer å mutter osv Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 31.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2020 MutterMannen skrev On 30.7.2020 at 18.01: Hei, jeg er på utkikk etter en m14 1.25 mutter, det viser seg at disse er VELDIG vanskelig å finne. Jeg har sjekket alle lokalforhandlerne her i byen, tenkelige og utenkelige, samt nabobyen, alt uten hell. Seriøst? Får man ikke tak i M14 1,25 muttere i to vestfold byer ? Håper det er du som er dårlig til å lete Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 31.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2020 www.skrujernet.no og Zachariassen på Torshov i Oslo. Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Kaptein Plast Svart 31.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2020 (redigert) Det er som andre sier, samme dim som på enkelte biler. Du får de 'over natta' fra flere, f.eks: https://www.gsbildeler.no/dekk_og_felg-felg_og_tilbehor-spacere_og_hjulbolter/studs_mutter_m14x1_25_stk__d17x125__3485305 Du kan jo bare slipe av det som ikke trengs. Synes ellers det er merkelig hvis ikke Würth på Kilen i Tønsberg har, eller Tools i Horten.. Redigert 31.Juli.2020 av Kaptein Plast (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
MutterMannen Svart 1.August.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.August.2020 Tusen takk alle sammen, mye nytting informasjon. Sitér dette innlegget Link to post
MutterMannen Svart 1.August.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.August.2020 pipe skrev On 31.7.2020 at 18.23: Seriøst? Får man ikke tak i M14 1,25 muttere i to vestfold byer ? Håper det er du som er dårlig til å lete Jeg har ikke sjekket hele Vestfold. Kanskje du kunne fortelle meg hvilke to byer, og hvilke butikker dette er prat om? Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 1.August.2020 Link til dette innlegget Svart 1.August.2020 (redigert) Var det ikke du som hadde leitet i byen der du bor og i nabobyen? Jeg vet da ikke hvem byer og hvor du har lett. Det burde du jo vite selv. Hadde jeg vært på jakt etter M14 1,25 muttere her i Tønsberg hadde jeg sjekket opp Montasje Materiell på Kilen. Tipper også Wurth har man da ender man opp med en eske til en stiv pris. Eller bare mulig jeg hadde stukket innom det bilverkstedet jeg bruker da de har en stor karusell med skruer og mutter. Japsene er jo glad i 1,25 stigning og de gangene jeg har bommet 1,25 muttere på verkstedet har de vært med låsekrave men det gjør jo ingen ting som regel. Redigert 1.August.2020 av pipe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
MutterMannen Svart 1.August.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.August.2020 pipe skrev On 31.7.2020 at 18.23: Får man ikke tak i M14 1,25 muttere i to vestfold byer ? Haha, jeg trodde du var retorisk og at du viste om et par steder. Men ja, seriøst. Ble forbauset selv over hvor tilsynelatende skjeldne disse mutterne er. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.