Jump to content

Salg av muttere på internett?

MutterMannen

Recommended Posts

Hei, jeg er på utkikk etter en m14 1.25 mutter, det viser seg at disse er VELDIG vanskelig å finne. Jeg har sjekket alle lokalforhandlerne her i byen, tenkelige og utenkelige, samt nabobyen, alt uten hell.

Lurer på om det er noen her inne som vet om en (eller flere) Norsk(e) internettforhandler med stort utvalg av muttere? Vil helst ikke vente 2 uker på en mutter fra Amerika.

Leste også i en tråd på et annet forum at merkeverksteder/ bildeler for japanske biler kan ha det inne da de visstnok bruker m14 "fingjenger", dvs 1.25. Jeg vet ikke mer enn hva som stod der, men kan være greit å sjekke lokalt kanskje?

Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO)
Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B

MutterMannen skrev On 30.7.2020 at 18.01:

Hei, jeg er på utkikk etter en m14 1.25 mutter, det viser seg at disse er VELDIG vanskelig å finne. Jeg har sjekket alle lokalforhandlerne her i byen, tenkelige og utenkelige, samt nabobyen, alt uten hell.

Seriøst?
Får man ikke tak i M14 1,25 muttere i to vestfold byer ?
Håper det er du som er dårlig til å lete 

Det er som andre sier, samme dim som på enkelte biler. Du får de 'over natta' fra flere, f.eks:

https://www.gsbildeler.no/dekk_og_felg-felg_og_tilbehor-spacere_og_hjulbolter/studs_mutter_m14x1_25_stk__d17x125__3485305

Du kan jo bare slipe av det som ikke trengs.

Synes ellers det er merkelig hvis ikke Würth på Kilen i Tønsberg har, eller Tools i Horten..

Redigert av Kaptein Plast (see edit history)

Var det ikke du som hadde leitet i byen der du bor og i nabobyen?
Jeg vet da ikke hvem byer og hvor du har lett.
Det burde du jo vite selv.

Hadde jeg vært på jakt etter M14 1,25 muttere her i Tønsberg hadde jeg sjekket opp Montasje Materiell på Kilen.
Tipper også Wurth har man da ender man opp med en eske til en stiv pris.
Eller bare mulig jeg hadde stukket innom det bilverkstedet jeg bruker da de har en stor karusell med skruer og mutter.
Japsene er jo glad i 1,25 stigning og de gangene jeg har bommet 1,25 muttere på verkstedet har de vært med låsekrave men det gjør jo ingen ting som regel.

Redigert av pipe (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...