Erik87 Startet 30.Juli.2020 Link til dette innlegget Startet 30.Juli.2020 (redigert) For et par uker siden kjøpte jeg en Askeladden 435 Lite, som jeg er veldig fornøyd med. Det eneste negative jeg har lest om båten er at denne ikke er så god på bølger som visse andre tilsvarende båter, men den skal gå i ferskvann når det er fint vær så det er jeg ikke veldig bekymret over. Men jeg lurer på om det er noe jeg burde være obs på på denne båten? Og hva synes dere om denne båten? Redigert 30.Juli.2020 av Erik87 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
vestsiå Svart 31.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2020 fin liten stødig jolle dette . men den er en bankebøtte i bølger. bare å redusere farten når det blir ubehagelig. båten vil fremdeles være stødig og trygg. Sitér dette innlegget Link to post
Skrotnisse Svart 31.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2020 Vi er også veldig fornøyd med vår. At den slår noe i bølger er prisen å betale for at den planer med relativt liten motor. Sitér dette innlegget Link to post
Erik87 Svart 1.August.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.August.2020 Ja, min har en 30 hk og går fint i plan. Skulle likt og hatt litt større motor for å komme raskere opp i fart, men har ikke bestemt meg enda. Og det er så lite bølger der jeg har den så jeg har ikke merket noe i det hele tatt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.