Jump to content

Får ikke slått av Golight fjernkontroll til lyskaster

Knallipadden

Recommended Posts

Jeg har en Golight lyskaster med denne avbildet fjernkontroll. Jeg bytter batterier på fjernkontrollen stadig vekk men når jeg skal bruke den er den tom for strøm. Jeg så i kveld når jeg var på nattseilas med båten at det lyser et svakt rødt lys fra fjernkontrollen. Det kan derfor virke som at den står på hele tiden. Er det noen måte å slå av fjernkontrollen på eller kan det være en feil med den? Jeg har ikke noe bruksanvisning til lyskasteren og fjernkontrollen. Fikk ikke liv i lyskasteren i kveld så jeg måtte gå inn før det ble for mørkt. 

Screenshot_20200801_004700_com.android.chrome.jpg

IMG_20200801_004953.jpg

• 4 uker senere...

Liten oppdatering i tilfellet andre opplever de samme problemene. Jeg bestilte ny fjernkontroll fra USA på ebay til ca. halv pris i forhold til norsk butikk inkludert frakt og moms. Det tok noen uker før den kom som dere sikkert skjønner ut i fra at siste innlegget var 1 august, men den nye fjernkontrollen virket perfekt. Nå kan jeg også tilte lyskasteren opp og ned. Det kunne jeg ikke før... Det eneste jeg måtte gjøre for å koble til den nye fjernkontrollen var å holde inne på knappen i seks sekunder mens jeg slo på hovedstrømbryteren. 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...