Knallipadden Startet 31.Juli.2020 Link til dette innlegget Startet 31.Juli.2020 Jeg har en Golight lyskaster med denne avbildet fjernkontroll. Jeg bytter batterier på fjernkontrollen stadig vekk men når jeg skal bruke den er den tom for strøm. Jeg så i kveld når jeg var på nattseilas med båten at det lyser et svakt rødt lys fra fjernkontrollen. Det kan derfor virke som at den står på hele tiden. Er det noen måte å slå av fjernkontrollen på eller kan det være en feil med den? Jeg har ikke noe bruksanvisning til lyskasteren og fjernkontrollen. Fikk ikke liv i lyskasteren i kveld så jeg måtte gå inn før det ble for mørkt. Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 1.August.2020 Link til dette innlegget Svart 1.August.2020 Det er vel ikke en av knappene, som har satt seg fast? Den skal ikke trekke strøm, når den ikke er i bruk. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
abbor Svart 1.August.2020 Link til dette innlegget Svart 1.August.2020 Jeg har GoLight Stryker og den fastmonterte trådløse fjernkontrollen. Har ikke byttet batteri på de 10-12 årene jeg har hatt lyskasteren, så det må være noe feil med din. Er ikke noen av - på funksjon på min fjernkontroll, den har de samme knappene som din. Og den lyser rødt bare når jeg trykker på en knapp. Sitér dette innlegget Link to post
Knallipadden Svart 1.August.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.August.2020 Jeg prøver med nye batterier i fjernkontrollen. Hvis lyskastere virker nå og den fortsatt lyser rødt når den ikke er i bruk må jeg sannsynligvis ha ny fjernkontroll. Sitér dette innlegget Link to post
Knallipadden Svart 24.August.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.August.2020 Liten oppdatering i tilfellet andre opplever de samme problemene. Jeg bestilte ny fjernkontroll fra USA på ebay til ca. halv pris i forhold til norsk butikk inkludert frakt og moms. Det tok noen uker før den kom som dere sikkert skjønner ut i fra at siste innlegget var 1 august, men den nye fjernkontrollen virket perfekt. Nå kan jeg også tilte lyskasteren opp og ned. Det kunne jeg ikke før... Det eneste jeg måtte gjøre for å koble til den nye fjernkontrollen var å holde inne på knappen i seks sekunder mens jeg slo på hovedstrømbryteren. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.