DJ.Frank Startet 1.August.2020 Link til dette innlegget Startet 1.August.2020 Jeg har en Mamba 29 som ligger på Fornebu og som trenger en skikkelig oppgradering. Den største jobben jeg må gjøre, er å sette inn en ny Yanmar 2qM15 der det tidligere sto en Yanmar 1GM på 7,5 hk. Dette betyr at jeg må bygge om beddingen i båten slik at labbene av ny motor får en riktig og stabil plassering. Denne jobben har jeg tenkt til å gjøre selv. Min kompetanse på å koble til diverse ledninger slik som elektrisk, olje, vann osv til motoren er så og si lik null. Videre må jeg installere et nytt gear. Min plan er å få dette gjort før sesongen setter i gang i neste år. Er det noen som vet om et verksted eller en kyndig person langs indre Oslofjord som kan gjøre dette på et rimelig og godt vis? Sitér dette innlegget Link to post
Aleks86 Svart 30.Juni.2023 Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2023 Hei, kommet noen vei her? Hvordan ble resultatet? :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.