Petrus113456789 Startet 2.August.2020 Link til dette innlegget Startet 2.August.2020 Hei! Kan noen fortelle meg hvor stor vandring det skal være på nr 18 på bildet..? Har kjøpt en båt hvor diesel systemet er demontert og jeg prøver å finne ut av hvordan alt skal sitte.. ? Guvernør, overføringer og diesel pumpe går nå ledig. Men sliter med at denne pinnen hopper ut av stilling så fort armen til gassen/guvernør beveges, forstår det ikke helt. . Hva gjør egentlig denne delen..? Mvh Hans Petter Sitér dette innlegget Link to post
Petrus113456789 Svart 3.August.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.August.2020 Ingen som har noe info..? ? Sitér dette innlegget Link to post
Petrus113456789 Svart 3.August.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.August.2020 Tenker jeg rett at dette er en tomgang justering? At armen ligger mot denne på tomgang, og ved stop av motor drar man i vaier som komprimerer fjæra og den går i stop stilling..? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.