Mulligan Startet 2.August.2020 Del på Facebook Startet 2.August.2020 Hold øynene åpne. Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart 2.August.2020 Del på Facebook Svart 2.August.2020 Takk til Tønsberg Blad som merker slike viktige saker som plussartikler. (ikke at jeg er i området engang men veldig irriterende) Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Mulligan Svart 2.August.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.August.2020 Original tekst: Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 2.August.2020 Del på Facebook Svart 2.August.2020 (redigert) Hun er nå funnet i god behold på fastlandet hørte jeg på VHF'n der vi ligger på Mågerø. Redigert 2.August.2020 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Mulligan Svart 2.August.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.August.2020 Riktig Lars. Røde Kors fant henne. Det gikk bra. Sitér dette innlegget Link to post
Hedwig Svart 2.August.2020 Del på Facebook Svart 2.August.2020 Godt å høre at det gikk bra. Men som det har blitt påpekt i gruppen "seilere på facebook" skal man være forsiktig med å dele slike savnetmeldinger. Det er ikke alltid det er hva det utgir seg for å være. https://www.dagbladet.no/nyheter/derfor-mener-politiet-at-du-ikke-bor-dele-savnetmeldinger-pa-facebook-helt-ukritisk/60620841 Riktige kanal for slikt er Politiet. Dersom de trenger båtfolkets hjelp har de Kystradio :) Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 2.August.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.August.2020 Politiet ville ikke ha noe med denne saken å gjøre fordi damen er myndig. Hovedredningssentralen var av en annen oppfatning. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.