Jump to content

Edit History

NilsPils

NilsPils

Jeg har gear Gear ZF 45 A med slureventil fra ca 2006

.

Men jeg har aldri fått det til å slure. Ifølge leverandren i Norge er det fordi oljen er for kald, så jeg må installere termostat i kjølevannskretsen til gearet i tillegg. Sjekk det med leverandøren.

Nå går båten i 2- 2.5 knop på tomgang, så jeg har gitt blaffen i hele sluregiret.

NilsPils

NilsPils

.

Men jeg har aldri fått det til å slure. Ifølge leverandren i Norge er det fordi oljen er for kald, så jeg må installere termostat i kjølevannskretsen til gearet i tillegg.

Nå går båten i 2- 2.5 knop på tomgang, så jeg har gitt blaffen i hele sluregiret.

NilsPils

NilsPils

.

Men jeg har aldri fått det til å slure. Ifølge leverandren i Norge er det fordi oljen er for kald, så jeg må installere termostat i kjølevannskretsen til gearet i tillegg.

Nå går båten i 2- 2.5 knop på tomgang, så jeg har gitt blaffen i hel sluregiret.

NilsPils

NilsPils

.

Men jeg har aldri fått det til å slure. Ifølge leverandren er det fordi oljen er for kald, så jeg må instllere termostat i kjølevannskretsen til gearet i tillegg.

Nå går båten i 2- 2.5 knop på tomgang, så jeg har gitt blaffen i hel sluregiret.

• Create New...