Jump to content

Edit History

Erik

Erik

@TrikkerN Lønning

Jeg fikk bare pris på denne konkrete tanken siden det var den jeg spurte på.

Usikker på hvor mye prisvariasjon det er mellom de andre ulike tank typene. 

Den TMC pumpen hadde en hyggelig pris. Men den er ikke oppgitt med kapasitet, løftehøyde etc. Noen som vet mer, og hva bør være minimum? Ser for meg at slangen bør opp over vannlinje og med pumpen da på høyeste punkt, når tanken nå senkes? 

Oppdatert : Ser ut som om denne pumpen så da er det 20L/m og 2,5 meter løfte høyde. Er det passe på en 125l tank tro ? Vil da ta over 6 min å tømme den helt (forutsatt at den er helt full, men det er den sikkert sjelden).

PVM 0,15 ser ut for å ha speks 25 Liter/minutt og 3m løftehøyde, så det er jo litt mer enn den andre, men jeg finner ikke noen forhandler på den foreløpig, men jeg finner pvm 0,16, usikker på om det er samme patent (likner på bildet da), men den koster 7600,- så det er jo en dyrere pumpe enn den andre til 1990,- . Det sagt, å slippe vedlikehold og problemer med septiken er verdt en del tusenlapper, så hvis det virkelig er verdt prisen så er det høyst aktuelt. Er disse PVM pumpene i en annen liga enn de andre til halve prisen, eller kommer man like langt med en billigere variant ?

Erik

Erik

Jeg fikk pris på denne konkrete. Usikker på hvor mye prisvariasjon det er mellom ulike typer. 

Den pumpen hadde hyggelig pris. Men er ikke oppgitt med kapasitet, løftehøyde etc. Noen som vet mer, og hva bør være minimum? Ser for meg at slangen bør opp over vannlinje og med pumpen da på høyeste punkt, når tanken nå senkes? 

• Create New...