laer Startet 4.August.2020 Link til dette innlegget Startet 4.August.2020 Hei, Noen som har tips til hvordan man kan komme til temperaturvakten til alarmen på VP kad 32? Sitter sånn ca innenfor varmeveksleren, og er knotete å komme til! Min lever sitt eget liv og jeg skulle gjerne satt inn en ny. Sitér dette innlegget Link to post
Clasg Svart 4.April.2021 Link til dette innlegget Svart 4.April.2021 Jeg “bumper” lige dette indlæg igen, da jeg har en lækage omkring samme område. Det er umuligt at finde indlæg herinde eller ude på det store “net”, der viser den præcise placering af de 2 temperatursensorer på KAD32 motorer. Kan nogen hjælpe med billeder eller beskrivelse af hvad der skal demonteres for at komme til de 2 sensorer? Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart 4.April.2021 Link til dette innlegget Svart 4.April.2021 Er rimelig sikker på det vises i verksteds manual og sikkert også i brukerhåndbok. Ikke umulig begge ligger under filer her på baatplassen. Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
hegra Svart 5.April.2021 Link til dette innlegget Svart 5.April.2021 Står normalt plassert i babord side i termostathuset. På kad 32 blir det vel da under kjølevæskebeholder(ekspansjonstank) Sitér dette innlegget Link to post
Clasg Svart 5.April.2021 Link til dette innlegget Svart 5.April.2021 Okkaby skrev for 8 timer siden: Er rimelig sikker på det vises i verksteds manual og sikkert også i brukerhåndbok. Ikke umulig begge ligger under filer her på baatplassen. Har været begge igennem og kunne ikke finde det. Begge termosensorer er nævnt i el-skema men ikke hvor de er placeret eller hvordan man “kommer ind til dem”. Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart 5.April.2021 Link til dette innlegget Svart 5.April.2021 Et raskt søk på google å vupti . Sitter på siden av termostathuset. Du ser de til høyre på termostathus her. Om du har en kombi eller 2vseparate vet jeg ikke. Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
Clasg Svart 5.April.2021 Link til dette innlegget Svart 5.April.2021 Det var som pokker! Bare for nysgerrighed: hvilke søgeord brugte du ? Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart 5.April.2021 Link til dette innlegget Svart 5.April.2021 "temperatur sensor kad32" mener jeg det var. Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
Clasg Svart 11.April.2021 Link til dette innlegget Svart 11.April.2021 (redigert) Jeg faldt lige over dette indlæg fra Windy37gm Så der er altså 2 sensorer, og den ene skjuler sig bag kompressoren. Når jeg kommer i båden, må endo-kameraet i brug ? Redigert 11.April.2021 av Clasg (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.