Jump to content

Edit History

Gabi

Gabi

Jeg har en Lowrance HDS12 Gen2 plotter og en GoFree wifi-1 enhet tilknyttet. Med den kan jeg bla overføre data til og fra plotteren via mobilen og fjernstyre plotteren.

Men plutselig fungerte ikke noe av dette sist jeg skulle prøve. Og plotteren gir feilmelding om at den ikke finner noen wifi-modul.

Jeg har feilsøkt i dag og status er at det lyser rødt på strømlampa som skal indikere at enheten får strøm. Men det lyser ikke grønt på hverken ethernettlinje 1 eller 2, de er helt svarte. Det er koplet 2 linjer inn hvorav den ene direkte fra plotteren. Det føles usannsynlig ut av begge kabler kan ta kvelden samtidig vel?

Er det noe mer å teste ut? 

Er enheten rett og slett gåen? 

Det er nederste enhet på bildet. Den øverste er for radartilknytning og den fungerer.20200807_201855.jpg.e0160e6644ed2efc78dafab68d11d65f.jpg

Gabi

Gabi

Jeg har en Lowrance HDS12 plotter og en GoFree wifi enhet tilknyttet. Med den kan jeg bla overføre data til og fra plotteren via mobilen og fjernstyre plotteren.

Men plutselig fungerte ikke noe av dette sist jeg skulle prøve. Og plotteren gir feilmelding om at den ikke finner noen wifi-modul.

Jeg har feilsøkt i dag og status er at det lyser rødt på strømlampa som skal indikere at enheten får strøm. Men det lyser ikke grønt på hverken ethernettlinje 1 eller 2, de er helt svarte. Det er koplet 2 linjer inn hvorav den ene direkte fra plotteren. Det føles usannsynlig ut av begge kabler kan ta kvelden samtidig vel?

Det er nederste enhet på bildet. Den øverste er for radartilknytning og den fungerer.20200807_201855.jpg.e0160e6644ed2efc78dafab68d11d65f.jpg

Gabi

Gabi

Jeg har en Lowrance HD2 plotter og en GoFree wifi enhet tilknyttet. Med den kan jeg bla overføre data til og fra plotteren via mobilen og fjernstyre plotteren.

• Create New...