Jump to content

Edit History

Worry II

Worry II

Ulempen med de Hper linker til er at patronene blir veldig fort tomme, så man må kjøpe et lager med disse. Koster ikke mye pr patron, men husk at de må oppbevares en plass disse også. Biltema sine patroner ruster forresten fort i bunnkant, så pass på. Men, noe må man jo ha uansett. Selv har jeg gasskomfyr med 2 kilos, byttet slanger i år, føler det er sikkert nok. Har hatt Origo 3000 i første båten, syntes det var helt ok. Må brukes med omhu det også.

Worry II

Worry II

Ulempen med de Hper linker til er at patronene blir veldig fort tomme, så man må kjøpe et lager med disse. Koster ikke mye pr patron, men husk at de må oppbevares en plass disse også. Biltema sine patroner ruster forresten fort i bunnkant, så pass på. Men, noe må man jo ha uansett. Selv har jeg gasskomfyr med 2 kilos, byttet slanger i år, føler det er sikkert nok.

Worry II

Worry II

Ulempen med de Hper linker til er at patronene blir veldig fort tømme, så man må kjøpe et lager med disse. Koster ikke mye pr patron, men husk at de må oppbevares en plass disse også. Biltema sine patroner ruster forresten fort i bunnkant, så pass på. Men, noe må man jo ha uansett. Selv har jeg gasskomfyr med 2 kilos, byttet slanger i år, føler det er sikkert nok.

• Create New...