Guest knerten67 Startet 8.August.2020 Link til dette innlegget Startet 8.August.2020 Hvor holdbar er dei,er de noe eg må passe ekstra godt på?Hvor mange timer kan eg forvente at den går?De er tatt service hvert år på merkeverksted,den er godt velikeholt. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 8.August.2020 Link til dette innlegget Svart 8.August.2020 (redigert) Naboen har en sånn på en Ibiza 20 som han har hatt i 5-6 år er det vel, tror det eneste han har hatt av trøbbel med båt/motor er en gåen propellvulking. Drivstoffgjerrig og sterk. ting å passe på - uansett motor er å å ha et godt bensinfilter / vannutskiller Redigert 8.August.2020 av ivar (see edit history) Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Guest knerten67 Svart 8.August.2020 Link til dette innlegget Svart 8.August.2020 ivar skrev for 1 time siden: Naboen har en sånn på en Ibiza 20 som han har hatt i 5-6 år er det vel, tror det eneste han har hatt av trøbbel med båt/motor er en gåen propellvulking. Drivstoffgjerrig og sterk. ting å passe på - uansett motor er å å ha et godt bensinfilter / vannutskiller Høres ut som en sterk motor da. Sitér dette innlegget Link to post
Mort1 Svart 8.August.2020 Link til dette innlegget Svart 8.August.2020 Jeg vurderte slik motor for en del år siden, og ble spurt om hvilket kjøremønster jeg hadde. Forhandler frarådet meg fra å kjøpe slik motor hvis det var mye kjøring på sakte fart, pga at motoren da ville bli nedsotet. Hvis det var mye kjøring i plan, transport fra a til b, eller vannsport, så var det en meget bra motor. Dette var hos yamaha-forhandler i Bergen i 2006. Jeg vet ikke om dette endret seg på senere modeller, men ha det i bakhodet før du bestemmer deg. Sitér dette innlegget Link to post
Guest knerten67 Svart 12.August.2020 Link til dette innlegget Svart 12.August.2020 De blei en Yamaha 200 four stroke Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.