Jump to content

Hei,lurer på om noen har erfaring med Yamaha 200 hpid?

Guest knerten67

Recommended Posts

Naboen har en sånn på en Ibiza 20 som han har hatt i 5-6 år er det vel, tror det eneste han har hatt av trøbbel med båt/motor er en gåen propellvulking.  Drivstoffgjerrig og sterk.  

ting å passe på - uansett motor er å å ha et godt bensinfilter / vannutskiller

Redigert av ivar (see edit history)

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Guest knerten67
ivar skrev for 1 time siden:

Naboen har en sånn på en Ibiza 20 som han har hatt i 5-6 år er det vel, tror det eneste han har hatt av trøbbel med båt/motor er en gåen propellvulking.  Drivstoffgjerrig og sterk.  

ting å passe på - uansett motor er å å ha et godt bensinfilter / vannutskiller

Høres ut som en sterk motor da.

Jeg vurderte slik motor for en del år siden, og ble spurt om hvilket kjøremønster jeg hadde.  Forhandler frarådet meg fra å kjøpe slik motor hvis det var mye kjøring på sakte fart, pga at motoren da ville bli nedsotet.  Hvis det var mye kjøring i plan, transport fra a til b, eller vannsport, så var det en meget bra motor. Dette var hos yamaha-forhandler i Bergen i 2006.

Jeg vet ikke om dette endret seg på senere modeller, men ha det i bakhodet før du bestemmer deg.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...