Jump to content

Edit History

NilsPils

NilsPils

Her er mitt nyeste patent for å suge ut vann fra bunnen av båten. Det gjenstår å rydde litt i ledningsopplegget.

Jeg kobler til en sugeslange og en avløpsslange med Gardenakobling. Avløpsslangen kan gå i en bøtte eller rett overbord, avhengig av hva du lenser. Impellerpumpa suger også luft og du suger lett ut den siste vannskvetten med sugeslangen.

Denne var også svært nyttig da jeg hadde tanksjau på dieseltankene. Spylte tanken gjentatte ganger med rent vann og salmiakk til alle dieseldyr var forsvunnet overbord.

IMG_0182.JPG

NilsPils

NilsPils

Her er mitt nyeste patent for å suge ut vann fra bunnen av båten.

Jeg kobler til en sugeslange og en avløpsslange med Gardenakobling. Avløpsslangen kan gå i en bøtte eller rett overbord, avhengig av hva du lenser. Impellerpumpa suger også luft og du suger lett ut den siste vannskvetten med sugeslangen.

Denne var også svært nyttig da jeg hadde tanksjau på dieseltankene. Spylte tanken gjentatte ganger med rent vann og salmiakk til alle dieseldyr var forsvunnet overbord.

IMG_0182.JPG

NilsPils

NilsPils

Her er mitt nyeste patent for å suge ut vann fra bunnen av båten.

Denne var også svært nyttig da jeg hadde tanksjau på dieseltankene. Spylte tanken gjentatte ganger med rentvann til ale dieseldyr var forsvunnet og pumpet overbord.

IMG_0182.JPG

• Create New...