Bigdrago Svart 17.August.2020 Del på Facebook Svart 17.August.2020 Må du rette fjernkontrollen mot spilleren eller kan den være fastmontert i dashbord? Sitér dette innlegget Link to post
Bårdp Svart 17.August.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.August.2020 Den må peke i retning av radioen men er ikke veldig kritisk på det. Sitér dette innlegget Link to post
Lucky Strike Svart 17.August.2020 Del på Facebook Svart 17.August.2020 Såvidt jeg har erfart er det nå bare to varianter av fjernkontroll tilgjengelig på nye enheter. Det er IR, som man må peke med, og bluetooth. IR holder seg med strøm veldig lenge med et par vanlige batterier. Og er klar til å brukes øyeblikkelig. Bruker man mobilen sin med app via bluetooth, må det noen tastetrykk til før den er klar. Det går sikkert også å ha en gammel mobil til tilegnet det bruket, og da kan man jo ha den på fast plass på dashbordet, evt med ladekabel tilkoblet. Sitér dette innlegget Link to post
Bårdp Svart 17.August.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.August.2020 Har nå fjernkontrollen festet med borrelås på dashbordet og når jeg skal bruke den tar jeg den i hånda og trykker. Fungerer utmerket for meg. Sitér dette innlegget Link to post
Lucky Strike Svart 17.August.2020 Del på Facebook Svart 17.August.2020 IR er også mitt valg . Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.