KapteinAnduro Startet 9.August.2020 Link til dette innlegget Startet 9.August.2020 He! Relativt fersk båtfører og båteier, og har en Andy 20 foter som gir meg litt magesår... Båten er en gammel traver, og har nok ikke fått veldig mye kjærlighet i sitt tidligere liv, men nå prøver jeg å ta vare på den. Det står en AQ170 i motorrommet Utfordringen er: Båten tar inn vann. I løpet av et døgn kan det komme inn mellom 6-8 liter når den ligger stille med drevet oppe. Under kjøring (etter lensing), kommer det inn mellom 3-5 liter på et par timer kjøring. Det er skiftet pakninger på både kjølesystem og belg på drevet er også byttet, men fortsatt kommer det inn vann. Båten står i ferskvann. Det er ingen synlig lekkasjer, verken på motor eller skrog, men ett eller annet sted kommer det jo vann inn. Er det noen der ute som kan hjelpe meg i riktig retning når det kommer til søk/retting. Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 9.August.2020 Link til dette innlegget Svart 9.August.2020 KapteinAnduro skrev for 3 timer siden: Er det noen der ute som kan hjelpe meg i riktig retning når det kommer til søk/retting. Du vil ikke like det men tror du kan ha god nytte av å søke på rotten transom på tuben. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.